在新劇《掌上明珠》中,陶大宇飾演的洪耀生,是一名自負自大、愛走捷徑,為達目的可以犧牲感情的人。

2007年,大宇被指與郭羨妮戲假情真,他因而犧牲了與妻子黃慧寶(阿寶)一段長達17年的感情,結束為期7年的婚姻生活。
離婚,令大宇信心盡失,「師奶殺手」慘變賤男,負面影響超乎想像。

「經一事、長一智」,劫後餘生的大宇回顧過去沒有後悔,反而感謝當中的經驗令他成長,成為一個堅不可摧的人。

大宇在劇集《掌上明珠》中的角色,是一個以錢為出發點的人,但他認為這個只是角色的性格表面。「其實佢真正性格並唔係咁,佢都係有血有肉人,只係做有原則有原因,但佢行為表現好容易畀人覺得佢係一個好衰人。」就因為要演繹這樣一個表裏不一的人,連演戲經驗豐富的大宇也差點被考起。「劇本未出齊,開頭演時候好『飄』,因為佢一時好衰、一時又會講番人話,所以最初演時都捉唔到,有好多都係靠估,冇咩信心,但拍落之後都開始搵到個中心點。」

舊人走新人入

角色具挑戰性外,也有其他有趣地方,原來大宇跟劇中的大表妹商天娥(娥姐)是同期訓練班同學,今次是兩人認識了20多年來第一次合作的劇集。「仔陣我成日出去玩、去蒲,但從來都冇合作做過戲,所以大家入廠見到對方都會好想笑,呢就係緣份,但呢個緣份等20年先。」

娥姐之外,大宇跟林保怡、宣萱等是多年老拍檔,雖然久未合作,但仍然給大宇安心的感覺。「大家都知道,呢行不斷有舊人走、新人入,流動性好大,之前我離開,之後再返去已經人面全非,又拍過好多新人,係有唔同感覺。拍住保怡同宣萱,我最直接感覺就係好有安全感,好放心,因為對大家好有信心,所以演戲過程會舒服好多!」大宇在劇中將會跟二表妹宣萱有感情線,但大宇一時衰一時好的個性,令宣萱「估佢唔到」。

男人都有感情

劇中的大宇做事令人「估唔到」,現實中的他最令人「估唔到」的,相信是2007年,大宇拍攝劇集《學警出更》,被指跟郭羨妮戲假情真,最終更為此而離婚。

談到當年離婚,自言狀態已恢復過來的大宇,努力回想那一刻的感覺。「雖然係一個男人,但男人都有感情,當時離婚的確好唔開心,個感覺就好似……好迷惘,我將來會點?跟住落又會點?冇人會畀到答案你,朋友只係可以表面上畀到安慰同支持,始於感受個係自己。」

那時候的大宇度過人生中最迷惘期,但幸而他有一班不給他壓力的家人。「成個過程裏面真係好多謝屋企人,我兩個阿哥同家姐,佢係一句說話都冇講過,返到屋企見到我仲同我嘻嘻哈哈,講吓廢話吹吓水,完全同我切身問題冇關係。喺佢眼神裏面,冇一種八卦感覺,完全冇,一切正常。呢就係一種佢唔會畀壓力我方法。而我阿媽喺成個過程裏面淨係講過一句說話:『阿仔,做人好簡單,開心就得喇!』」雖然媽媽只說了一句,但作為兒子的大宇已深知母親對他的關心與擔心。

努力面對前路

得到家人支持外,大宇跟阿寶的關係亦逐漸變好,更直認現時跟對方的感情已昇華至另一階段,問他哪是否代表有機會復合?大宇笑說:「冇喇,拍戲咩?好難!我覺得我同佢關係好似已經昇華,仲更加關心對方,份關懷同關心仲好過以前。」 大宇無意間透露買給自己的保險單,受益人仍是寫阿寶的名字,算是給前妻一個保障。

事過境遷,問大宇可有後悔當年離婚,他認真的說:「我覺得唔應該用後悔,條路係咁行,大家都唔想,但既然安排個階段大家都要離婚都冇辦法,就要去面對。」

後記:最緊要開心

經過婚姻失敗後,大宇更明白媽媽說的「最緊要開心」是甚麼意思,現時的他,已鍛練到無堅不摧的地步。「我覺得家冇一樣可以影響到我,最緊要係我自己咋嘛,甚至乎有人想傷害我,可能你覺得表面上好似傷害我,但對我講係冇。我仲有咩要唔開心呢?最緊要自己豁出去,就會冇咁易受到傷害!仲有幾年我都半百,我唔知將來點樣,當你有呢份感覺時候,你所面對同諗就會唔同。」

撰文:霍淇  攝影:TungStar
新報 2010.05.26
arrow
arrow
    全站熱搜

    婕兮 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()