大宇希望與海味再續未了緣。


陶大宇和周海媚(海味)於1999年起結劇緣,合作過三部劇集,二人所演角色,有情侶、母子及主僕,令大宇感覺刻骨銘心,並笑言海味在他的「戲場」穿插,幾乎令他「變態」。事緣當年海味因病辭演,大宇要跟替身拍情深款款的咀戲,只能自我催眠當眼前替身就是海味。海味得知大宇有此委屈,笑說:「當我欠你一場咀戲,遲啲還番畀你!」

周 = 周海媚
陶 = 陶大宇


周:大宇,跟你合作過三套劇《縱橫四海》、《縱橫天下》及《影城大亨》之後,都未有再合作,之後我去咗北京發展,2008年喺上海出席你嘅生日會,之後商演都遇上兩次,雖然碰面唔多,但今次我哋坐埋傾偈,你畀我感覺依然冇變!

陶:嗰次我喺上海拍劇,你又咁啱喺附近,好多謝你到賀,不過,我哋總係欠點緣分,雖然拍咗三套劇,但我同你之間嘅關係太撲朔迷離,你簡直令我「變態」!

周:吓……點解咁嚴重?

陶:當年拍《四海》,你拍咗大半部戲後因為病而休息,留番你嘅替身同我做戲,劇情寫我狂追你,用詞情深款款,但你嘅替身完全唔知發生咩事,又冇演戲經驗,談情戲惟有全程「食自己」,即係自己同自己演,最好笑我對住替身講好愛你,佢就回我12345,哈哈,問你死未!最慘係我明明有機會同你拍咀戲,我卻要將一個唔係周海媚嘅替身幻想為周海媚,咁你話我仲唔係變態?


大宇讚海味保養得好好,皆因有愛情滋潤。


冇患紅斑狼瘡症

周:當年我身體唔舒服,但唔係患「紅斑狼瘡症」,只係天生血小板低,輕微碰撞都好易瘀,我最近都撞親個頭,啲瘀血好耐都唔散,好彩唔使開工,既然依家聽你咁講,即係話我欠你一場咀戲啦,哈哈!

陶:又唔係咁講,嗰時你唔舒服我哋都好擔心,到拍《天下》時,我以為有機會同你再續未了緣,點知今次個劇你係做我阿媽!當日喺化妝間見到你化老妝,嚇得我,我仲記得好愕然咁問「你喺度做乜嘢呀」?我真係接受唔到囉!

周:哈哈哈哈,我覺得係王晶(《天下》監製)玩你囉!

陶:直到拍《影城》,我仲有期盼,演電影公司老闆應該有機會親近旗下花旦,點知因為角色關係,我演一名好有地位嘅老闆,面對旗下女演員,只抱一種提攜後輩嘅態度,好似做你老竇咁,細姪女冇得咀!


海味與大宇雖然見面不多,但坐埋有說不完的話題。


演阿媽角色夠勇

周:我個角色係好仰慕你喎,但你又唔喜歡我,我哋關係只係有點曖昧,難怪你會咁變態!我相信我哋總有機會再合作,今年七月一日,我簽咗新經理人公司「星美國際」,嚟緊會有好多新嘅發展,到時我哋認認真真「行埋」(合作),一定有機會還番畀你(咀戲)!

陶:演《天下》時我好佩服你,一般女星唔會咁冒險接「阿媽」角色,我好記得你當時同我講係特登接嘅,想挑戰呢個角色,我覺得你好有性格、好勇敢!

周:因為我覺得角色寫得好好,劇中有好多「Flash Back」場面,我同松哥(劉松仁)談情,劇本好,寫我失憶變番一個細路仔嘅性格,我好想演,所以唔介意接,當時我拎住自己阿媽張相不停諗點樣先可以變老。

拍拖十年 和男友似夫妻

陶:你真係唔需要擔心老,保養得好好,我仲聽聞你蜜運中?

周:其實我拍咗拖十年,男友比我年輕十年,佢做建築,係朋友介紹認識,起初男友好抗拒我做呢行,講真,頭兩、三年為咗拍拖,我推咗好多Job,搵錢的確重要,但我嘅人生唔可以不停為了搵錢,唔想逼自己咁辛苦。講到結婚,男友頭幾年已向我求婚,但我真係唔急,唔想放低演藝工作,我哋關係好穩定,已經同夫妻冇分別,只係欠一紙婚書,遲啲可能突然想結咪結囉,好隨意,不過會低調唔需要大搞,因為我拍結婚戲太多,古今中外嘅婚紗都着過好多次!


海味已簽了新經理人公司,將會陸續接新Job。


素顏行街冇問題

陶:北京已經係你嘅「新天地」,今次返香港又為乜呢?

周:早前拍電影《楊門女將》好辛苦,喺內蒙零下三十幾度好凍,拍個武打鏡頭,吊威吔360度轉落地仲被劈咗刀,隻腳都腫晒!我都唔知點捱過嚟,真係要抖吓,工作咗兩年幾都未休息過,趁休息返嚟探吓屋企人。香港同北京生活係唔同,但我喺香港都會好悠閒周圍行街、食雪糕,記者影我搭港鐵、食雪糕,冇所謂嘅,咪影囉!我平日上街都唔愛化妝,又唔覺有問題喎,只要企企理理唔影響巿容就得,我仲會喺街邊拮魚蛋添!

陶:好欣賞你不拘小節嘅性格,唔怪得你keep住年輕,好似食咗防腐劑!

周:其實我個樣cool咋,識我嘅人笑死,唔識嘅就嚇死!試過返公司化妝,梳頭啲阿姐幫我整頭都好驚,又跌髮夾又跌梳,有時我拍外景,化妝阿姐話叫我補妝,我都話唔使啦,好靚啦!

陶:我諗每個演員都有一種氣質,而你嘅氣質來自你嘅自信!

後記:

在陶大宇的四篇訪問中,他最關心是受訪嘉賓的需要,先是擔心會否阻礙郭可盈照顧女兒的考試,而歐陽震華和駱應鈞的衣着配搭又是否平均,與黎耀祥訪談時興起飲紅酒會否影響其駕駛安全;最後得悉周海媚撞傷頭令到面有瘀痕,又怕她影相不靚,一度延遲遷就。大宇對朋友的心細如塵,難怪一班老友對他讚口不絕,邀約訪談冇托手o架。


文:影視組
攝:司徒國榮


東方日報 2012.07.08

宇哥專訪連四發 -
     2012.06.17 陶大宇郭可盈 舊相好爆當年情
     2012.06.24 Bobby爆大宇用褲 菲女嘲small
     2012.07.01 黎耀祥 得「宇」恩果 千年記

tag:陶大宇, Michael Tao, 周海媚, 影城大亨, 縱橫四海, 縱橫天下, TVB

arrow
arrow

    婕兮 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()