今日真嘅好嬲。

今日所有有份開工嘅人都有份碰過哩啲錢,點解少咗只得我一個要寫啲咩收錢流程表,好似只得我一嗰人嘅錯咁!真喺鬼唔開心。

今朝開工成八個鐘,我只負責啲錢共三個鐘,卻要我負責所有啲責任,我真嘅好唔服氣。雖然唔需我賠番所有啲錢,但我唔認為喺我找錯數喎!我找零時都會自己數過又俾客人再睇過,就喺唔想找錯數。當然錯誤已經發生咗,我都有啲責任,要我寫啲流程表都喺應份嘅。但喺我需要寫,喺不喺所有份接觸過啲錢嘅人都要寫,也都有責任。如今只要求我寫,我真嘅嬲氣。

嬲氣。嬲氣。嬲氣。嬲氣。嬲氣。嬲氣。嬲氣。嬲氣。嬲氣。嬲氣。
arrow
arrow
    全站熱搜

    婕兮 發表在 痞客邦 留言(2) 人氣()