俗語有云「結婚是戀愛墳墓」,不過經歷十五年的螢幕情侶宣萱和陶大宇,現實中卻各有經歷,前者正與外籍男友(Ruan)朝向「墳墓」,離婚後的大宇,不諱言自己從「墳墓」中「復活」過來,還哈哈大笑地嚇宣萱:「唔好結(婚)呀……你!」

宣萱、陶大宇自十五年前合作《壹號皇庭》後,「螢幕情侶」形象深入民心,二人於最近正播映的《掌上明珠》,再度合作可謂駕輕就熟,不過今次二人演一對鬥氣情侶,「大表哥」和「二表妹」最後鬥出真感情。

日前這對「舊情人」難得碰頭做專訪,二人甫「埋牙」已見默契,不時交頭接耳,繼而傳出大宇招牌的哈哈笑聲,整個訪問場地都歡樂洋溢。愛戲弄人的大宇,面對宣萱當然不放過機會,取笑對方揀男友換了口味,不愛食「中餐」改吃「西餐」,身旁的宣萱竟一副冧樣說:「呢個『西餐』真係幾啱我,之前遇唔到(男友),我半放棄狀態嘞,不過佢真係幾啱我,我哋乜都講,換轉中國人可能有啲顧忌!(好事近?)拍拖八個月咋,不過我都有諗嘅!」


好友助走出陰霾

看見人家覓到真愛,身旁的大宇都回復正經,語重心長地給老拍檔送上祝福,並表示每個人對結婚的需要各有不同,有些人很需要Family(家庭),他說:「如果計劃要小朋友,當然要快啲去結!但相反,有啲人比較適合單身。」其實大宇講來講去正想表達自己目前的狀況,大宇甚至用「大師兄……我返嚟嘞!」來形容自己「狀態大勇」,故有「復活」的感覺。

與前妻黃慧寶離婚四年,大宇稱是他人生的一個轉捩點,雖然一度陷於低潮並失去信心,但他獲不少朋友為他進行心靈治療,終於走出陰霾。大宇說:「我對自己呢個階段嘅狀態好滿意,唔開心嘅日子過去,再多嘅負面嘢都傷害唔到我,有好多傳媒仲繼續問我緋聞(郭羨妮)、同前妻復合等問題,復合只係傳媒吹噓,我從來都冇講過,阿寶(前妻)依家生活得好好,我都係,大家互相會問候對方,呢種係離婚後仍可做朋友嘅情操,傳媒都係人,佢哋唔會唔知,可惜有啲傳媒硬係要將件事寫得醜惡嚟配合需要。」

享受戲中「拍拖」

大宇的「淌血」感情經歷,宣萱作為老拍檔看在眼裏,卻不敢輕舉妄動。她說:「我都知嗰時大宇辛苦,但我唔會再煩佢。我哋係好拍檔、好朋友,好多嘢都在心中,好多問題真係要自己去解決,要用時間,嗱!你睇大宇咪幾開心。」

正因為有宣萱這個體貼的紅顏知己,大宇很享受與對方在拍戲時「拍拖」,宣萱亦乘機表白:「當年我同大宇拍《皇庭》時,我都會鍾意佢架,唔多唔少都要鍾意個男主角,先可以投入角色。」

原來,演戲方面,二人心目中的頭號情侶對手,都離不開對方,他們感情之好,據宣萱講,她拍《掌》是因大宇而接,以及二人還愛鬥嘴便是例證。她說:「我拍戲唔係揀劇本先,係揀對手先,好似拍《掌》前,我聽到大宇個名,我就二話不說『接吖!』因為,我份人要講溝通,做戲就更加要呢份溝通,咁先演得好,演得舒服。」

大宇回憶當年與宣萱的點滴:「我哋十五年前拍《皇庭》至依家拍《掌》,相處上都係開開心心,宣萱係有變化,但係好嘅改變,以前佢擺明係ABC,但嚟咗香港拍戲咁耐,都適應咗香港人相處文化,以前發小姐脾氣,依家又會變得成熟……」宣萱聽到此時,即急不及待補充說:「大宇就冇乜變囉,把口仲係咁衰!」完全展現冤家式友情!

自由身‧自由講

宣萱受訪期間多次表示希望再與陶大宇合作,但大宇自完成《掌》劇後,已跟無綫沒有合約,目前自由身的他,向宣萱表示,要合作就「出面見」。問到為何沒有跟無綫續約?無奈的大宇說:「未約滿前,我畀無綫投閒置散咗一年,覺得無癮咪唔續約,(覺得無綫將機會畀晒『親生仔女』?)又難怪嘅,『親生仔女』係『行貨』有保養,當然得到特別照顧,而我係『水貨』,咪冇保養囉!不過,無綫都好好,賠足錢畀我,咁大公司,唔通爭我哋啲演員咩!」

採訪:影視組

攝影:吳文聰

場地:STEIK WORLD MEATS

東方日報 2010.05.23


 


arrow
arrow
    文章標籤
    陶大宇 宣萱
    全站熱搜

    婕兮 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()