黃嘉樂在無綫已踏入第十個年頭,可能因性格太被動而未能上到一、二線小生位置。早前緋聞鬧得熱烘烘的他,忽然成「情癡」,不過他情願沒新聞,都不願有負面新聞!

外表俊朗的黃嘉樂拍了不少劇集,都令人留下印象,現時在無綫一劇接一劇的他,不經不覺已熬過十個年頭。在娛樂圈要成功,除了要講求努力外,天時、地利、人和都相當重要,問到為何還未有機會上到一、二線男主角位置,以及欠缺甚麼時,他坦言:「我係人馬座,理應好多嘢講,不過好多時為免自己講錯嘢,都情願唔講嘢,可能自己太過被動、沉默,唔係好識同人相處。」早前,嘉樂與唐詩詠、呂晶晶都分別傳出緋聞,突然變成情癡,他說:「食得鹹魚抵得渴,多咗好多雜誌報道我嘅感情生活,好多人會覺得做藝人係咁,咪當係宣傳一部分囉!不過我情願冇新聞,都唔想有唔好嘅新聞。」

古裝考演技

在正播映的《紫禁驚雷》中,嘉樂飾演納蘭性德一角,要演繹清初第一詞人,既要背熟長長的對白,又要令人不覺得沉悶,很考功力。嘉樂每次在演戲上有困難,都會想起大哥鄭嘉穎、二哥馬國明的指點和教誨:「好多時我哋拍嘢,記得對白,又記唔到啲場口、走位,所以我學二哥咁,收到劇本後,會攞本簿仔Mark低啲細節。而大哥就叫我好努力做功課,無論做乜嘢角色,都要投入,好多時都要催眠自己,唔好話自己唔得,好多時做藝人都會返番去原地踏步嘅情況,不過要同自己講,我係得嘅,唔會同人比較。」


黃嘉樂情願沒新聞,都不願有不好的新聞。




黃嘉樂(左起)不時謹記「兄弟」馬國明及鄭嘉穎的教導,取二人之長處。



太陽報 2011.08.19

tag, TVB, 藝員, 港星, 黃嘉樂
arrow
arrow
    文章標籤
    黃嘉樂 TVB
    全站熱搜

    婕兮 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()