身邊好多朋友最近都忙住追劇集《魚躍在花見》,更有人跟我說,看過此劇覺得Chilam好可愛。可愛?用可愛來形容年屆四十的Chilam,過分了點吧?其實Chilam早習慣被人笑指是吃了防腐劑,否則怎會出道多年,都好像沒有變老。最近不少跟Chilam一樣活躍90年代的歌手(鄭伊健、周慧敏、許志安……)不約而同在上半年開紅館個唱,單是這股熱潮已是最大賣點,所以Chilam可以輕易地賣爆兩場,除了永遠長青之外,還有兩個字:時令。

戒糖最難

很難相信,今年已是Chilam出道第二十個年頭,尤其看見Chilam本人,一身型人裝束,皮膚也保養得很好,但他確是早於91年便出道,推出過二十多張唱片,更有不少令人深刻的電視、電影演出,今年才第一次登上紅館舞台,怎說都是有點遲了,不過老土都說一句,遲到好過沒到吧。「好開心,今年有自己第一個紅館騷,意義很重大。咁?最近有部劇《魚躍在花見》上緊,多?好多曝光機會,順便當宣傳,事先真係無夾過,好好彩。」離演唱會還有一個多月時間,Chilam說待3月頭便會正式跟樂隊操歌、排舞,體能的訓練卻已經開始,沒錯,女觀眾最關心的,始終是Chilam會否騷肌肉!「唔會刻意做賣點,我諗係狀態緊要?,如果你操到好fit,狀態夠好,聲自然會好,亦自然操到肌肉。而家食?會清淡?,有個coach負責train我做gym,亦會睇埋我食?,最辛苦,係要我戒糖,我好鍾意食甜?,朱古力、橡皮糖……而家都唔可以食。」

原汁原味

早前看到Chilam的演唱會poster,嚇了一跳,化身長耳朵外星人的Chilam帶點深沉的神秘感,不賣型仔樣,就是想給大家另一種全新感覺。「一直好鍾意呢0的不可思議0既0野,UFO、外星人,所以將呢個概念放在這次演唱會,可以俾大家多0的想像空間、concept可以度得更天馬行空。」今次Chilam請來張叔平為他設計演唱會服裝,應該能給大家驚喜,反而度rundown這一環把他考起。「太多歌,廿隻碟入面每隻抽兩首,個list都已經爆,仲要唱?人0地0既歌,rundown已經改過好多次。」Chilam揚言正為演唱會積極練舞,仲會請教好友城城,但記憶所及,Chilam的hit歌當中大部分都是慢歌,但他認為現在搞演唱會聲、色、藝都好重要,所以快歌部分都少不了。「的確,我強項係唱慢歌,不過而家香港開騷唔可以淨係唱,聲色藝都?重,跳舞一定唔少得,舞蹈部分可能會係夾幾首快歌一齊唱medley,相反,慢歌就唔會搞太多rearrangement,始終第一次紅館騷,入場0既人應該想聽多0的原汁原味0既歌。」


埃及探秘

夾番演唱會,3月中Chilam更會推出新碟,除了最近的first plug〈冧爆你〉,Chilam仲親自填了一首詞,送給仔仔Morton,好sweet。

「呢首歌對我意義都幾大,係寫俾Morton既,叫〈反斗奇兵〉,感覺幾溫馨?。我平時會儘量抽時間同佢玩,佢呢段成長既日子好開心,但永遠都嫌太短,因為佢大得好快,以後佢要面對好多事,希望佢可以好似巴斯光年咁勇敢。」

最近忙住準備演唱會,遲些亦要開始拍攝王家衛導演的《一代宗師》,Chilam直言最近在錄音室、綵排室的時間仲多過屋企,他說,希望忙完有時間去個旅行,而最想去的地方,竟然是最近政局混亂的埃及?「好想去埃及,因為有金字塔、獅身人面像等等好神秘的東西,我成日都睇National Geographic,睇就睇得多,好想親身去朝聖。仲想親證金字塔0既奧秘,聽聞放一樣東西入金字塔裏面,個樣係唔會變、可以保存新鮮?,等我都坐入去試試先!(定係你已經去過,至keep到而家咁?)係,我其實就係住在金字塔裏面。」

text:Joyce
photo:Pang
make-up:Hetty Kwong
hair:Hin Wan@IL COLPO
wardrobe:I.T 
location:銅鑼灣皇冠假日酒店(www.cphongkong.com)
art:alex


星島日報 2011.04.11
arrow
arrow
    文章標籤
    張智霖 袁詠儀 魔童
    全站熱搜

    婕兮 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()